Vysokozdvižný vozík - E 20
Čelní vidlicový akumulátorový vysokozdvižný vozík E 20 o nosnosti 2000 kg. Ve standardním provedení je vybaven zdvihem 3,3 m, ale na přání je možné „kontejnerové provedení“ se zdvihem od 2,6 m a s volným zdvihem 1,3 m, nebo TRIPLEX až do zdvihu 6,4 m, což umožňuje snadnou, rychlou a bezpečnou manipulaci s paletizovaným materiálem včetně jeho stohování do velkých výšek. Vozíky této řady se vyznačují minimálními rozměry a nadprůměrnou manévrovatelností. To je předurčuje mimo jiné i pro manipulaci v kontejnerech, vagónech nebo v omezených skladových prostorách. Nová koncepce designu byla podřízena především ergonomickým potřebám obsluhy při dosažení vysokého standardu estetické úrovně. Nově použité převody a hydraulické prvky umožnily minimální hlučnost vozíku a naopak dosažení velkých přepravních výkonů
Provozní přednosti:
|
Na požadavek:
|
- velmi malé rozměry a průjezdní výška,
-
vynikající manévrovatelnost a stabilita
-
snadná výměna trakční baterie při vícesměnném provozu,
-
zvedací zařízení různých výšek od 2,6m do 6,4m,
-
možnost práce v kontejnerech a vagónech,
-
velký volný zdvih 1,3 m (u kontejnerového provedení),
-
snadná ovladatelnost všech funkcí,
-
pohodlná obsluha,
-
malá nástupní výška,
-
dokonalá ergonometrie,
-
plnopryžové pneumatiky,
-
nezávislý pohon kol hnací nápravy při použití „překlápěcí“ řídící nápravy spojující výhody tří a čtyřkolového vozíku,
-
minimální poloměr zatáčení a šířka pracovní uličky,
-
vysoká statická i dynamická stabilita při manipulaci s břemenem, umožňující větší pojezdové rychlosti a stohování ve velkých výškách s břemeny vysokých hmotností,
-
větší pohodlí řidiče na nerovném terénu (polovina amplitudy kmitů řídící nápravy),
-
vyšší tažná síla na závěsu,
-
lepší rozložení nápravových tlaků.
|
- možnost výběru trakčních baterií s vyšší kapacitou,
-
Aquamatik - centrální doplňování článků baterie destilovanou vodou,
-
možnost snadného připojení různých přídavných zařízení,
-
barevné provedení na přání zákazníka,
-
možnost montáže osvětlení vozíku,
-
závěsné zařízení pro snadnější manipulaci s baterií při výměně,
|
Technické parametry:
|
Typové označení výrobce | E 20 | | Modelová řada | E 12-20 | | Pohon | E | | Provedení | průmyslové | | Označení |
---|
Výrobce | ČZ Strakonice, a.s. | | Pohon | elektro | | Obsluha | vsedě | | Nosnost | 2000 | kg | Vzdálenost těžiště břemena (c) | 500 | mm | Vzdálenost břemene (x) | 330 | mm | Rozvor kol (y) | 1410 | mm | Hmotnosti |
---|
Vlastní hmotnost | 3350 | kg | Zatížení osy s Q vpředu | 4760 | kg | Zatížení osy s Q vzadu | 590 | kg | Kola, podvozek |
---|
Pneu vzduch (L), superelastik (SE) | SE / SE | | Velikost pneumatik - vpředu | 18 X 7 - 8 | | Velikost pneumatik - vzadu | 15 X 4,5 - 8 | | Kola, počet vpředu (x=poháněná) | 2x | | Kola, počet vzadu (x=poháněná) | 2 | | Rozchod kol - vpředu (b10) | 910 | mm | Rozchod kol - vzadu (b11) | 910 | mm | Základní rozměry |
---|
Naklonění zv.zařízení - dopředu | 8,5 | stupně ( ° ) | Naklonění zv.zařízení - dozadu | 6 | stupně ( ° ) | Výška spuštěného zv.zařízení (h1) | 2270 | mm | Volný zdvih (h2) | 70 | mm | Zdvih (h3) | 3300 | mm | Výška vyjetého zv.zařízení (h4) | 3800 | mm | Výška ochr. rámu (kabiny) (h6) | 1950 | mm | Výška sedadla (h7) | 910 | mm | Výška závěsu tažného zařízení (h10) | 510 | mm | Celková délka (L1) | 3125 | mm | Délka včetně zadní části vidlic (L2) | 2325 | mm | Celková šířka (b1) | 1070 | mm | Tloušťka vidlic (s) | 40 | mm | Šířka vidlic (e) | 80 | mm | Délka vidlic (L) | 800 | mm | Šířka nosiče vidlic (b3) | 1070 | mm | Světlost s Q pod zv.zařízením (m1) | 90 | mm | Světlost ve středu rozvoru kol (m2) | 105 | mm | Prac. uličky u palet 1000x1200 - napříč (Ast) | 3310 | mm | Prac. uličky u palet 800x1200 - podél (Ast) | 3438 | mm | Poloměr otáčení (Wa) | 1661 | mm | Výkony |
---|
Rychlost jízdy s Q | 12 | km/h | Rychlost jízdy bez Q | 13 | km/h | Rychlost zdvihu s Q | 0,35 | m/s | Rychlost zdvihu bez Q | 0,6 | m/s | Rychlost spouštění s Q | 0,56 | m/s | Rychlost spouštění bez Q | 0,32 | m/s | Tažná síla s Q | 6300 | N | Tažná síla bez Q | 6300 | N | Max. stoupavost s Q | 13,8 | % | Max. stoupavost bez Q | 20 | % | Provozní brzda | nožní mechanická | | Ostatní |
---|
Způsob řízení pojezdu | hydrostatické | | Pracovní tlak pro přídavné zařízení | 170 | bar |
|
Nákres:
|
|
|